Sprememba prehranjevalnih navad

Sodoben tempo življenja nam narekuje, kdaj in koliko bomo delali, koliko časa bomo namenili družini, kdaj bomo jedli … Hm, ko pride do tega zadnjega, je verjetno že čas za alarm. Ko se zaveste, da se k hrani spravite vsak dan ob drugi uri, da jeste tisto, kar vam pač pride pod roke, je vsekakor čas za to, da pomislite na spremembe.

Zavedajte se, da imate samo eno telo za celo življenje in da morate z njim delati čim bolj pošteno. Vzdrževati čim boljšo kondicijo, ga hraniti s kakovostnimi hranili in mu dati na voljo dovolj počitka, da vas lahko naslednji dan ponese novim izzivom naproti.

Zajtrk je kralj obrokov!

Nikakor ne preskakujte zajtrka. To naj vam bo sveto pravilo. Da ne dolgovezimo, kaj je potrebno zjutraj jesti, da bo imelo telo dovolj energije za vstop v nov naporen dan, omenimo le žitarice, jogurt, sadje s sirom ali skuto, jajca, …

Zdrav in obilen zajtrk

Vsako jutro si vzemite čas ter si pripravite zdrav in obilen zajtrk.

Na spletu boste zlahka našli obilico predlogov za zdrav zajtrk, vodilo pa naj vam bodo vnesene kalorije. Torej, bodite pozorni na količino posameznih živil, ki jih zaužijete glede na to, koliko kalorij potrebuje vaše telo.

Imejte 5 obrokov na dan

Pet obrokov na dan bo zagotovilo potrebno razporeditev vnesenih hranil skozi ves dan. Zapomnite si, da je vaš prebavni trakt eden večjih porabnikov energije, zato je pomembno, da to črpa enakomerno skozi dan. Obroki naj si sledijo s premori okoli treh ur.

Na ta način se boste izognili napadom lakote in poskrbeli za ravnovesje telesne teže. Izogibajte se sladkorju in pazite, da boste v telo vnesli dovolj beljakovin. Teh naj bo okoli 10 do 15 %.

Slabše zdravstveno stanje in prehrana

Izredno pomembno je, da se človek pravilno odzove na različne spremembe v svojem telesu. Eno je prekomerna telesna teža, ki vpliva na več segmentov zdravstvenega kartona, drugo pa morebitna ugotovljena bolezen, ki zahteva zdravljenje. Temu zdravljenju pa sami največkrat pomagamo tako, da ustrezno prilagodimo prehrano.

S tem telesu dovajamo koristna hranila v pravilnih razmerjih in v sodelovanju z zdravljenjem poskrbimo za čim hitrejše okrevanje. Pomembno je, da se raznih diet ne lotevate na pamet, ampak le ob ustreznem vodenju s strani strokovnjaka. Neskončno diet na spletu ponuja tudi veliko pasti, v katere zlahka stopimo, če nismo dovolj poučeni.

Še najbolje pa je, če prehranjevalne navade uredimo že takrat, ko na vidiku ni še nobenih težav. Saj veste, kako pravijo: »Bolje preventiva kot kurativa.« Na ta način je človek boljšega počutja, ima več energije in je bolj zadovoljen sam s seboj. Tako pa je potem tudi svet okoli njega lepši.

Delite prispevek s prijatelji ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin