Newsletter email marketing

Kaj je newsletter email marketing? Učinkovito marketinško orodje, ki uporablja sodobne tehnologije, s katerimi je podjetjem omogočeno priti naravnost v dnevno sobo oziroma pisarno svojih (potencialnih) strank. Newsletter email marketing namreč ni nič drugega kot pošiljanje elektronskih novičk na naslove tistih, ki so se nanje sami prijavili – torej so se strinjali, da jih lahko obveščate o svoji ponudbi in novostih.

Kako pripraviti uspešen newsletter email marketing?

1. Najprej se posvetite listi prejemnikov. Ti se morajo na vaše novičke naročiti prostovoljno, da bo zadoščeno zakonodaji. In to je pravzaprav dobro – če se naročijo sami, jih vaše področje zagotovo zanima. Razmislite, kje dobiti naročnike in koliko ste v to pripravljeni vložiti. Jim boste ponudili prijavo zgolj preko spletne strani ali tudi na druge načine?

2. Uspešen newsletter email marketing se prične z dobro formo. Vaše novičke morajo imeti stalno obliko, ki je simpatična in pregledna, v kateri so vsebine v besedi in sliki dobro razporejene. Dobro mora prezentirati vašo znamko in njeno celostno grafično podobo.

Newsletter oblika

Ko sestavljate newsletter, dovolj časa namenite razporejanju posameznih elementov.

3. Newsletter email marketing mora tehnično zadostovati vsem potrebam. To pomeni, da nikar ne pozabite na povezave, ki vodijo v trgovino, na razširjeno branje, na več informacij, na odjavo itd.

4. Pripravite dobre vsebine. Ni nujno, da so te v celoti v novičkah, sicer bodo preveč obsežne. Včasih je dovolj predstaviti posamezen članek, ki se lahko nato v celoti nahaja na vaši spletni strani. Dobre vsebine seveda pomenijo kar nekaj dela s pisanjem, prav tako pa velja posneti tudi kakšen predstavitveni video oziroma dodati povezavo na filme, ki jih imate na spletu.

5. Kako pogost bo vaš newsletter email marketing? Nikar ne pošiljajte pošte prepogosto, da se je ne bodo uporabniki zasitili oziroma jo bodo enostavno nehali odpirati pred brisanjem. Raje jo pošljite takrat, ko lahko res ponudite kaj posebnega in več.

6. Kdo in kaj bo pošiljal? Pazljivo nastavite ime pošiljatelja, da bodo uporabniki takoj vedeli, kakšno vsebino in od koga jo lahko pričakujejo, premeteni pa bodite tudi pri naslovih sporočil. Naj bodo takšni, da jih takoj premamijo k branju.

SqualoMail7. Ste nameravali novičke pošiljati ročno? Nikar! Nakopali si boste kup nepotrebnega dela. Za newsletter email marketing uporabljajte orodja, s katerimi bo razpošiljanje avtomatično, prav tako avtomatično pa se bo posodabljala tudi lista prejemnikov.

Če izberete dobro orodje, na primer SqualoMail, boste imeli poleg tega poskrbljeno tudi za vso analizo – vedeli boste, koliko sporočil je prispelo do naslovnikov, koliko jih je pošto prebralo, koliko jih je sledilo povezavam, koliko se jih je odločilo za nakup, katere vsebine so jih najbolj pritegnile …

Delite prispevek s prijatelji ...Share on facebook
Facebook
Share on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin